درب صنعتی رول آپ و کرکره برقی با بهترین کیفیت و تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad


    شرکت سایه گستر آسیا یکی از قدیمی ترین شرکتها در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های جمع شونده و متحرک و ثابت از جمله درب صنعتی رول آپ به شمار می اید.
سایه گستر آسیا با توجه به تجربه بالا و سابقه درخشان خود در صنعت توانسته با کیفیت ترین و مدرن ترین درب صنعتی رول اپ یا کرکره برقی فروشگاهی را روانه بازار کند.
بهترین کیفیت موتور و بهترین کیفیت ورقها جمع شونده و قرقره ها و... سبب شده است که سایه گستر آسیه به یکی از محبوبترین برندها ارائه دهنده درب صنعتی رول آپ تبدیل شود.

دربهای صنعتی رول آپ شرکت سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای نصب درب پارکینگ خودرو و همچنین فروشگاه یا مغازه شما به شمار می رود.


درب پارکینگ یا درب گاراژ ها درب های بزرگی هستند که به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. درب های پارکینگ امروزی عموما یا به وسیله جک های برقی باز و بسته می شود یا از نوع درب رول آپ سکشنال می باشند و به صورت متحرک و زیر سقفی باز می شوند.
هنگامی که سعی در تصمیم گیری برای نصب درب گاراژ را دارید ، بیشتر مردم به دنبال درب رول آپ سکشنال یا درب های سکشنال هستند اما متوجه نمی شوند که تفاوت های مختلفی بین این دو نوع درب وجود دارد.
 این نوع درب ها در مصالح ، دوام ، نگهداری ، امنیت ، نصب و هزینه های کلی و طول عمر متفاوت هستند که باعث می شود این دو درب گاراژ بسیار متفاوت و مناسب برای کاربردهای مختلف باشد.
یک درب رول آپ سکشنال استاندارد از چندین بخش 24 اینچی استفاده می کند که برای تکمیل درب به یکدیگر وصل شده اند. مصالح به کار رفته در درب صنعتی رول آپ تأثیر زیادی در دوام و طول عمر آن دارد. مصالح سنگین و مقاوم مورد استفاده در درب رول آپ سکشنال شرکت سایه گستر آسیا ساخته شده است تا طول عمر آن زیاد شود و در واقع مقاومت در برابر استفاده سنگین داشته باشد. به طور کلی ، درب رول آپ سکشنال برای دهانه های ساختمان کم حجم مناسب تر هستند و به طور معمول به عنوان بهترین راه حل برای مناطق پر رفت و آمد انتخاب نمی شوند. قطعات و مکانیک درب رول آپ سکشنال همچنین برای استفاده در حجم بالاتر طراحی شده اند و برای استفاده مدت طولانی کاربرد دارند.

درب صنعتی رول آپ در شکتر سایه گستر آسیا مزایای بسیاری دارد که با مواد اولیه مناسب و نصب حرفه ای دوام فوق العاده بالایی به دست می اورد.


انواع روش های نصب درب صنعتی کرکره ای
نصب با ۳ پایه موتور

نصب با سیستم پایه متحرکپ

نصب با سیستم چرخ دنده وزنجیر

این روش ها با توجه به ابعاد و وزن درب انتخاب می شود.
تیغه های استفاده شده در درب کرکره ای صنعتی
1.    
1.    تیغه های اکسترود آلومینیوم با ارتفاع کل ۱۰۹ میلیمتر و ارتفاع مفید ۱۰۰ میلیمتر با ایج ۱۲ الی ۱۴ ، وزن ۹ کیلوگرم (aدرهر متر مربع) و مقاوم در برابر باد می باشد.
2.    تیغه های گالوانیزه فوم دار صنعتی با ارتفاع کل ۱۴۰ میلیمتر و ارتفاع مفید ۱۲۵ میلیمتر ، ۱۴ کیلوگرم (در هر متر مربع) بزرگ ترین تیغه صنعتی در ایران با کپس های (سر پروفیل) آلومینیوم و مقاوم در برابر باد می باشد.
ریلهای استفاده شده در دربهای صنعتی کرکره ای سایه گستر آسیا از جنس گالوانیزه یا آلومینیوم بوده و متناسب با ابعاد، وزن و تیغه از ۱۰ سانتی تا ۱۵ سانتی مترمتغیر است.
مزیت های کرکره های برقی نسبت به نوع سنتی و قدیمی
1.     کرکره های اتوماتیک، به دلیل تنوع در طرح های مختلف باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و يا فروشگاه می شود.
2.     به راحتي قابل شستشو مي باشد.
3.     تنوع رنگی کرکره های اتوماتیک برخلاف کرکره های سنتی بسیار زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
4.    کرکره های برقی از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آساني نمی توان آن را خراب کرد.
5.    کار با کرکره های اتوماتیک به مراتب راحت تر است زیرا نيازی به قفل کردن ندارد.
6.     مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
7.     قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
8.    استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت






:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: